Heeft u nieuwe folders laten ontwerpen en drukken? U wilt hier dan natuurlijk een zo groot mogelijk publiek mee bereiken. Dus kiest u voor folders verspreiden huis aan huis. U kunt er dan zeker van zijn dat u uw volledige doelgroep bereikt.

Maar hoe pakt u dat dan aan? Reli Groep helpt u graag om ervoor te zorgen dat uw folders bij de juiste ontvangers op de mat valt

Ontwerp van folders

Als ondernemer wilt u uw doelgroep niet alleen aanspreken maar ook aanzetten tot interactie. Een folder die meteen bij het oud papier terecht komt, daar zit niemand op te wachten. Het is dan ook belangrijk om de aandacht van uw doelgroep te vangen én te zorgen dat zij graag uw diensten of producten willen hebben. 

We geven u dan ook graag een aantal tips voor het ontwerp van de folders

  • Herkenbaar maar uniek
    Belangrijk is natuurlijk dat de ontvanger direct ziet dat de folder van u afkomstig is. Een éénduidige stijl is dan ook een must. Zorg wel dat u authentiek blijft en dat de folder prettig te lezen is. 
  • Toevoegen van een actie
    “Kijken, kijken, niet kopen” is een uitspraak waar Nederlanders om bekend staan. Mensen hebben een trigger nodig om aangezet te worden tot aankoop van een product of dienst. Het toevoegen van een actie is dan ook een goede manier om de aandacht van de ontvanger te trekken.
  • Keuze van het materiaal
    Wordt de folder op standaard papier en in een veel voorkomende afmeting gedrukt? Dan valt deze minder op wanneer in hetzelfde pakket meer folders worden bezorgd. Kies daarom voor een minder vaak voorkomend ontwerp, zodat uw folder de meest opvallende is. 

Huis aan huis verspreiding

Met bovenstaande tips heeft u een unieke, opvallende folder ontworpen. Maar deze voegt pas waarde toe wanneer uw doelgroep de folder te zien krijgt. 

That’s where we come in. Het is al sinds 1978 de specialiteit van Reli om ervoor te zorgen dat uw folder bij uw doelgroep terecht komt. Denkt u dan bijvoorbeeld aan het huis aan huis bezorgen van folders. 

Door uw folders toe te voegen aan huis aan huisbladen, bereikt u een grote doelgroep binnen het door u gekozen verspreidingsgebied. De weekbladen en de daaraan toegevoegde folders worden veel gelezen. Dat in tegenstelling tot de folderpakketten in plastic, die bij veel mensen direct in de kliko terecht komt of niet eens wordt bezorgd. 

Ongeveer 30% van de huishoudens heeft een nee/ja of nee/nee brievenbussticker. Deze huishoudens ontvangen hierdoor geen folderpakketten, die vaak ook nog eens milieuonvriendelijk worden verpakt in plastic. 

Van deze brievenbusstickers is ruim 80% een nee/ja sticker. Dat houdt in dat die huishoudens wél de huis aan huisbladen willen ontvangen.

Uw folder toevoegen aan een huis aan huisblad is daardoor niet alleen voordelig voor het milieu maar u bereikt er ook nog eens een grotere doelgroep mee. 

Uw folder huis aan huis verspreiden via Reli?

Al decennia lang verzorgd Reli het drukken en verspreiden van reclamedrukwerk. Het bezorgen van uw folders kunt u dan ook met een gerust hart aan ons overlaten. 

Wij ontzorgen u volledig, dat is ons vak. Zodat u zich volledig op uw vak kunt focussen. 

Overtuigd van de kracht van Reli Groep? In onze offerte tool kunt u eenvoudig de investering berekenen.